понеділок, 12 листопада 2018 р.

Тиждень історії та правознавства

Школа – це простір життя дітей. У школі учень не готується до життя, а повноцінно живе, і тому всю діяльність навчання необхідно будувати так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Сучасне покоління формується в динамічному світі, в умовах постійного змінюваного інформаційного простору, що вимагає від молоді уміння швидко вирішувати життєві проблеми.



Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, правознавства, стимулювання творчої активності учнів. Тиждень з історії або правознавства – це, по суті, творчий звіт учителя. Висока ефективність Тижня історії (правознавства) в школі залежить в першу чергу від досвіду та майстерності вчителя, його вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.
Тиждень історії (правознавства) має стати дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, сприяти їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, має бути тісно пов'язаний за змістом з основним програмним курсом. Проведення Тижня історії(правознавства) – це не тільки розваги для учнів, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем виникає тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного.
В РАМКАХ ТИЖНЯ БУЛИ ЗАПЛАНОВАНІ І ПРОВЕДЕНІ НАСТУПНІ ЗАХОДИ:
1. Учні 5-6 класів мали можливість відвідати віртуальну екскурсію Давнім Єгиптом.
2. Учні 8 класу приймали участь в уроці-дискусії на тему «Військове мистецтво, традиції та побут українського козацтва».
3. По класахвідбувався виступ лекторської групи старшокласників із доповіддю на тему « Мої права та обов’язки. Правовий захист у сучасному суспільстві», учням школи були вручені інформаційні бюлетені.

 




Немає коментарів:

Дописати коментар