Соціально-психологічна служба

Соціально-психологічна служба


Основною метою діяльності соціально-психологічної служби у школі є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу з метою компетентнісного самовдосконалення вчителя і учня на гуманістично – інноваційних засадах, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників.

 Задачі психологічної служби школи:

  • створення сприятливого психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективі;
  • профілактика негативних явищ і пропаганда здорового способу життя;
  • соціально-психологічний супровід  дітей пільгових категорій;
  • здійснення профілактико-просвітницької діяльності та пропаганди психологічних знань, підвищення рівня психологічної грамотності педагогів та батьків.
  • сприяння повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умови  для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
  • забезпечення   індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;
  • психологічне забезпечення допрофільного та профільного навчання учнів;
  • раннє виявлення дітей з особливими освітніми потребами та психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
  • психологічний супровід випускників до та під час зовнішнього незалежного оцінювання.

 


Кадрове забезпечення соціально-психологічної служби


Інна Іванівна Кіріяк

Шановні батьки! Під час карантину практичний психолог проводить очні індивідуальні психологічні консультації лише з дітьми та педагогами.
Для батьків психологічні консультації проводяться лише дистанційно – в телефонному режимі та онлайн за допомогою месенджерів Viber, Facebook Messenger, Telegram.
На консультацію можна записатися за телефоном +38095 3296530 та +38 0679495265

Консультації проводяться у вівторок: 08.30 – 13.00, середу: 08.30 – 16.00, четвер: 8.30 – 12.00. 
Питання, з якими батьки можуть звернутися на консультацію до шкільного психолога:

  1. Труднощі у навчанні
  2. Підвищення мотивації до навчання
  3. Проблеми шкільної неуспішності
  4. Вікові та індивідуальні особливості розвитку
  5. Проблеми самооцінки дитини
  6. Адаптація дитини до нового колективу
  7. Адаптація першокласників до навчання у школі
  8. Адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі
  9. Асоціальні прояви у поведінці дітей
  10. Психологічна допомога дітям та сім’ям, які постраждали у військових конфліктах
  11. Психологічна допомога дітям та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах
  12. Психологічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
  13. Психологічний супровід дітей із сімей учасників АТО
  14. Профілактика шкідливих звичок (вживання наркотичних речовин, напоїв, що містять алкоголь, тютюнопаління тощо)
  15. Дитяча злочинність
  16. Торгівля людьми
  17. Домашнє насильство
  18. Булінг
  19. Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»
  20. Взаємовідносини в системі «батьки-діти»
  21. Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»
  22. Професійне самовизначення учнів
  23. Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність
  24. Суїцидальна поведінка дітей
  25. Обдаровані діти
  26. Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність
  27. Робота з дітьми «груп ризику»

Шановні батьки!
Чекаю ваших звернень та сподіваюсь, що допомога буде Вам корисною.
МОЗ України запустив Telegram- канал психологічної підтримки в умовах COVID-19, якщо вам це цікаво перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1_KyKUN2iModR-vxsL37Xz9kuWpmoTovw2YFjCkt1k08/edit?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар